Portal “Food Network” nedavno je objavio rezultate anonimne ankete koju su ispunili mnogobrojni kuvari.
Potpuno iskreno, kuvari su otkrili tajne za koje ne žele da njihovi gosti ikad saznaju.
1. Izbirljivi gosti vrlo su omraženi
Na meniju je piletina s pečurkama, ali vi biste baš želeli grašak kao prilog? Ovakvi zahtevi užasno nerviraju čak 60 odsto kuvara koji su učestvovali u istraživanju, a neki se takvim gostima i svete.
2. Hleb koji ne pojedete “ide dalje”
Tri su kuvara priznala kako se u njihovim restoranima hleb koji gosti ne pojedu nosi drugim gostima. Odvratno je to što nikad ne znate ko je sve dirao hleb koji ste dobili.
3. Pravilo “pet sekundi”
Sigurno ste čuli za pravilo prema kojem je hrana koja je pala na pod jestiva ukoliko nije bila u kontaktu s prljavštinom duž pet sekundi. Za to su čuli i kuvari, a njih 25 posto svakodnevno ga se pridržava.
4. Testenina je precenjena
Kada jede u restoranu, većina kuvara ne naručuje testenine ni jela s piletinom jer su “precenjena” i “najmanje zanimljiva.”
5. Neželjeni gosti
Iako bi bilo bolje da ovo nikada niste saznali, čak 75 posto kuvara priznalo je da im bubašvabe u kuhinji nisu nimalo strani gosti.
6. Specijalne ponude u jelovniku zaista su specijalne
Specijalne ponude nisu samo puko hvalisanje kuvara s čudnim nazivima, već pravi kulinarski eksperimenti s vrhunskim namirnicama.
7. Osveta
Svi su barem jednom čuli horoske priče o kuvarima koj iza zatvorenih vrata kuhinje kažnjavaju bezobrazne goste “posebnim” dodacima jelima. Iako se to zaista događa, samo 13 posto kuvara priznalo je da je prisustvovalo takvim situacijama.
8. Vegetarijanska jela nisu nužno potpuno vegetarijanska
Oko 15 posto kuvara priznalo je da njihova jela bez mesa ne zadovoljavaju vegetarijanske standarde.
9. Dajte dobru napojnicu
Kada posećujete restorane u inostranstvu, korektna napojnica iznosi 20 posto od cene računa. Tako i oni plaćaju kada jedu u restoranu.
10. Ili nemojte
Čak 90 posto kuvara veruje kako je pravedno dati manju napojnicu kao kaznu za lošu uslugu.