Start Preporučujemo Grand kafa – poseta proizvodnom pogonu

Grand kafa – poseta proizvodnom pogonu

Naša redakcija je prethodne nedelje posetila poizvodnju Grand kafe. Tom prilikom uživali smo u degustaciji i priči o svim sitnicama koje aromu znače.
Cup taster, Ilija Đurić, otkrio nam je osnovne razlike između tipova kafe, pravi način za pravljenje idealne šoljice turske kafe u domaćoj radinosti, razlike između instant proizvoda kao i karakteristike same biljke.
Put Grand kafe počinje na dalekim plantažama Brazila, u vreme kada se berba bliži kraju i kada se može proceniti kvalitet samog zrna kafe. Tada naši stručnjaci na licu mesta prvi put proveravaju kvalitet zrna. Put se dalje nastavlja u Vitoriji ili nekom od drugih gradova, u kojima se vrši otkup i skladištenje sirove kafe. Tu se radi druga kontrola kvaliteta kafe. Na osnovu odabranih uzoraka počinje priprema za isporuke. Pre nego što se kafa ukrca na brodove radi se treća kontrola. Kad stigne u luku Kopar, pre nego što se utovari na kamione za Beograd, uradi se četvrta kontrola. Pre ulaska u samu proizvodnju još jednom se proverava kvalitet sirove kafe, ali i kvalitet gotovog proizvoda, naravno u nekoliko faza. Ovako definisan put kafe odlika je i dokaz kvaliteta jer jedino na taj način može da se izgradi poverenje potrošača  – Andrej Bele, generalni direktor poslovnog područja Kafa Atlantic grupe.
U svetu se svakodnevno popije blizu 2,25 milijarde šoljica kafe. Najefektnije konzumiranje napitaka od kafe je u prepodnevnim časovima i to između 9:30 i 11:30 sati.
Grand kafa je od svog osnivanja 1997. godine do danas konstantnim ulaganjem u tehnologiju, poštovanjem savremenih trendova na svetskom tržištu kafe i pažljivim praćenjem želja i očekivanja svojih potrošača uspela da izgradi ceo jedan prepoznatljiv koncept uživanja u kafi. Zahvaljujući toj originalnosti, uz poštovanje tradicionalnih vrednosti, Grand kafa je zadobila poverenje višemilionskog broja ljubitelja kafe i postala vodeći brend u regionu, koji već godinama suvereno drži lidersku poziciju na tržištu kafe u Srbiji.
Ključna reč za gradnju lojalnosti potrošača za Grand kafu je poštovanje koje proizilazi iz konstantnog kvaliteta proizvoda, modernog poslovanja i istančanog pristupa potrošačima i tržištu.