Start Zanimljivosti “Cool Vegeta mariniranje”: Veselo druženje ljubitelja kulinarskog sajta Coolinarika u Beogradu!

“Cool Vegeta mariniranje”: Veselo druženje ljubitelja kulinarskog sajta Coolinarika u Beogradu!

IMG_5502
Ljubitelji Podravkinog sajta Coolinarika.com iz različitih delova Srbije, okupili su se na beogradskom druženju „Cool Vegeta mariniranje”. Ovo je bila prilika da se brojni poštovaoci dobrih gurmanskih recepata druže, ali i takmiče u kuvanju i pripremanju jela sa Vegeta marinadama. Podršku takmičarima dao je poznati voditelj sa TV Prva, Ivan Ivanović, a stručni žiri je na kraju izabrao najsočnija pobednička jela spremljena uz Univerzalnu, Pikantnu, Mediteransku i Marinadu sa belim lukom.

Fanovi Podravkinog kulinarskog sajta www.coolinarika.com, koji ove godine proslavlja deceniju postojanja, već godinama se druže na sličnim tradicionalnim „Cool“ okupljanjima u gradovima širom regiona i na taj način svoja virtuelna prijateljstva pretvaraju u stvarna. Najveće godišnje okupljanje organizuje Podravka u svom kulinarskom centru u Koprivnici, a korisnici ovog sajta toliko vole da se druže tako da tokom godine samostalno organizuju i manja “Cool okupljanja”.

Malo je onih koji u potrazi za dobrim receptom na internetu nisu naišli na neki Coolinarika recept. Ova društvena mreža je deo svakodnevice velikog broja njenih članova, mesto na kome su se razvila mnoga prijateljstva. Coolinarika je mesto druženja onih koji gaje ljubav prema kuvanju, bilo da su eksperti ili početnici. Druženje je bila prilika da se osmisle i novi recepti sa Vegeta marinadama uz koje su svi specijaliteti od mesa ili ribe sočniji i mekši. Jednostavno i brzo mariniranje danas je našim takmičarima ostavilo više vremena za druženje“, kaže Nela Prijović, direktorka marketinga Podravka Srbija.

O kompaniji Podravka
U prehrambenoj industriji Podravka se ubraja među vodeće kompanije u jugoistočnoj,srednjoj i istočnoj Evropi. Od drugih kompanija razlikujemo se po sposobnosti razumevanja potreba potrošača, našim markama proizvoda i visokom kvalitetu proizvoda i poslovnih procesa. Podravka ima fabrike i predstavništva u 17 zemalja na tri kontinenta, Evropi, Australiji i Americi. Njena snažna distribucijska mreža proteže se od Jadranskog do Baltičkog mora, čime se približila svojim kupcima na međunarodnom tržištu. Isto tako, uz proizvodnju i prodaju na području regije, Podravka ima strateške saveze na pojedinim tržištima te putem svoje razvijene distribucijske mreže distribuira proizvode svojih partnera.

Coolinarika je prva je regionalna kulinarska društvena mreža sa 7,7 miliona poseta mesečno, više od 100 000 registrovanih korisnika i bazom od preko 120.000 recepata. Koliko je ovaj sajt popularan govori i podatak da je samo tokom 2012. godine sklopljeno više od 120.000 novih virtuelnih prijateljstava.

4

IMG_5445

IMG_5520