Na ovogodišnjem skupu “Food & Wine Chat” svoju reč će dobiti i Ivan Zorić, tehnolog za razvoj novih proizvoda u kompaniji Imlek. On će pokušati da “podigne svest” stanovništvu Srbije i regiona tako što će nam predstaviti prednost organske ishrane i njenog konzumiranja.
“Imlek je prva kompanija u Srbiji koja je na tržište lansirala mlečne organske proizvode pod brendom Bello. Razvili smo i lansirali Bello sveže i dugotrajno mleko, Bello jogurt, Bello pavlaku i Bello beli sir. Prema istraživanjima koje smo uradili, zdravlje je glavna prepoznata vrednost ovih proizvoda – lično zdravlje, zdravlje dece i porodice“, izjavio je Ivan.
Većina stanovništva je neinformisana kada je reč o ovim proizvodima, neki je čak doživljavaju kao trend, a ne kao potrebu.
“Organic se kod naših ljudi percipira kao koncept proizvoda namenjen ljudima srednjih godina koji uglavnom žive u urbanim sredinama i onima koji vode računa o svom zdravlju. Čak 65% ispitanika koristi organske proizvode i to uglavnom voće i povrće“, rekao je Ivan Zorić.
Iako su cene ovih namirnica, za današnja primanja, dosta visoke, ipak treba imati na umu da je zdravlje naš priioritet.
Tekst: Jasmina Jovičić, Life Content