Start Vesti Gorenje lider u oblasti održivog poslovanja

Gorenje lider u oblasti održivog poslovanja

Brend Gorenje, koji je deo Hisense Europe, dobilo je sertifikat Green Star za održivi razvoj i klimatske akcije. Na ovaj način nagrađuju se kompanije koje se bave korporativnom održivošću na merljiv, transparentan i kredibilan način, takođe im se i pomaže da budu što efikasnije u svojoj zelenoj tranziciji. Gorenje je odlikovano sa četiri zvezdice što ga svrstava u kategoriju „Zeleni lider”.

Zeleni lideri su progresivne kompanije koje imaju principe održivosti čvrsto ugrađene u svoju poslovnu strategiju i modele koje primenjuju u poslovanju. Svoj uticaj mere u oblasti ekologije, društvenog i korporativnog upravljanja i procenjuju uticaj klimatskih rizika na njihovo poslovanje, snabdevanje i lance vrednosti. Takođe, ove kompanije, aktivno angažuju zaposlene i relevantne partnere u zelenoj transformaciji i održivom poslovanju.

Novi projekti i inicijative za dugoročnu održivost

Održivi principi su čvrsto ugrađeni u misiju, viziju, strategiju i poslovne modele Hisense Europe. Renomirani brend već planira nove projekte i inicijative koje će voditi ka dugoročnoj održivosti. Trenutno učestvuju u istraživačkom projektu „ReCiPSS“ (Resource-efficient Circular Product-Service Systems) kao demonstrator za industriju bele tehnike. U okviru projekta, Hisense Europe će implementirati inovativnu kružnu šemu plaćanja „pay–per-wash“ za mašine za pranje veša u četiri evropske zemlje. Oni takođe učestvuju u projektu „RECLAIM“ (Re-manufacturing and refurbishment of large Industrial equipment) koji se bavi problemom zastarelih mašina u evropskim proizvodnim linijama i traži rešenja za njihovu ponovnu upotrebu.

Hisense Europe se udružio sa CircThread-om kako bi ponovo razmislio o tome kako se dizajniraju, prave i koriste uređaji u cilju što duže upotrebljivosti. Pored toga, oni učestvuju u ekološki prihvatljivoj inicijativi „INSPIRES“ (INtelligent and Sustainable Processing of Innovativ Rare-Earth magnetS) za obnavljanje i isporuku trajnih magneta iz kućnih aparata i njihovu ponovnu upotrebu u novim motorima.

Da bi savremene kompanije ostale konkurentne, neophodno je da uzmu u obzir uticaj na životnu sredinu, postave ambiciozne ciljeve i stalno traže rešenja za postizanje neto nulte emisije. Činjenica da je Gorenje, deo Hisense Europe, dobilo sertifikat „Green Star“ u kategoriji „Zeleni lider“ pokazuje da su na pravom putu sa svojim održivim poslovnim modelom i ekološkim prioritetima.