Start Preporučujemo Grand kafa – poseta proizvodnom pogonu

Grand kafa – poseta proizvodnom pogonu

Sve sirovine koje Grand kafa koristi u proizvodnji kupuju se prema precizno utvrđenim standardima. Minas dolazi isključivo iz Brazila, a robusta iz Indije, Vijetnama ili Ugande. Stručnjaci Grand kafe svake godine pre berbe kafe obilaze plantaže u pomenutim zemljama, i direktno sa proizvođačima, na licu mesta proveravaju da li je kafa tretirana kako treba.

Strateško poslovno područje Kafa je najveće u okviru Atlantic Grupe i njegov portfolio čine segmenti tradicionalne, instant i espresso kafe, sa autentičnim brendovima pažljivo izgrađenim za različite korisničke strukture i potrebe. Na tržištima Srbije, BiH, Makedonije i Crne Gore Grand kafa ima brendove Grand Gold, Grand Aroma, Grand DeLuxe i Grand Black’n’Easy. Tu je i široka paleta instant proizvoda takođe pod robnom markom Grand, kao i brend Bonito.
U Beogradu, na Ledinama, je najveća pržionica gde se proizvode navedene robne marke. Druga po veličini pržionica je u Izoli, gde se proizvodi brend Barcaffè za tržišta Slovenije i Hrvatske. U segmentu espresso kafe Barcaffè je prisutan u čitavom Adriatic regionu, sa posebnim mešavinama za svako od tržišta. Treća po veličini je pržionica u Glavičicama, kod Bijeljine u Republici Srpskoj, koja snabdeva područje BiH gde se, takođe, proizvode brendovi Grand Gold, Grand Aroma i DeLuxe. Četvrta je pržionica u Skoplju, gde se proizvode Grand Gold, Grand Aroma, Grand DeLuxe, Kafa C i Minas za područje Makedonije.
Da li ste znali da je kafa, tržišno gledano, druga svetska najvrednija roba, odmah iza nafte?
Kafa se sa 20,1% učešća u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija sa 143 miliona evra prihoda od prodaje. Tako je Atlantic Grupa vodeći proizvođač kafe u regiji u kojoj dominira potrošnja turske kafe.  Ključna tržišta u 2015. godini su Srbija sa 49% prihoda od prodaje i Slovenija sa 29% prihoda, a zatim slede Hrvatska sa 7%, BiIH sa 8% i Makedonija sa 5% učešća u ukupnim prihodima od prodaje. Posmatrano po kategorijama, najzastupljenija je turska kafa s 89% prodaje, espresso zauzima 6%, instant 3% i ostala kafa 2% prodaje.