Britanski istraživači su ispitali 1.010 odraslih osoba koji su odgovarali na pitanja o ključnim aspektima svoje ličnosti, životnom stilu, porodici i, naravno, kako vole da prave jaja.
Oni su otkrili statističku vezu između nečije ličnosti, životnog stila i socijalne kategorije sa pravljenjem jaja na oko, kajgane, omleta ili njihovim kuvanjem. Istraživanje je sprovelo britansko udruženje proizvođača jaja u svrhu ispitivanja psihologije potrošača.
Tako oni koji vole poširana jaja vole i da izlaze, slušaju veselu muziku i vedre su naravi, dok su ljubitelji kuvanih jaja neorganizovani, bezbrižni i impulsivni. Ljudi koji vole jaja na oko imaju visok libido, oni koji prave kajganu su oprezni, dok su ljubitelji omleta samodisciplinovani.
Jaja na oko ukazuju da je u pitanju verovatno mlađa, muška osoba, takođe kvalifikovani radnik. Takođe je otkriveno da prosečni ljubitelj poširanih jaja ima dvoje dece, ne više od jednog brata ili sestre i verovatnije je žena.
Kajganu više vole ljudi koji su na menadžerskim i drugim visokim funkcijama i najverovatnije imaju svoju kuću, a ljubitelji omleta najčešće imaju uredan dom.
Izvor: lekarinfo.com